Kızlar bende doğurdum artık zaten 5-6 gündür hastanede yatıyordum hareket azlığı ve gelişim geriliğinden dolayı pazartesi günü perinatoloji doktoru da gördü ve plezentasi direnc artışı var beklemenin bir anlamı yok dedi sabah 10.30da normal doğum için aldılar beni 12 de ip şeklinde fitil yaptılar bunla kendi ağrın ve açılman olucak diye ertesi günün sabahına kadar ben hiç ağrı hissetmedim ve acilmam 20 saatte 2 3 cm arasiydi suni sanci başlatıldı 5 saat yine hissetmedim ve dozu arttirildi 1de ağrılarım artık gelmişti 1.30da suyum patladı ve2 civarı normal doğum yaptım Allahım bu duyguyu herkese yaşatsın inşallah Allahım tüm hamilelere kolay doğumu nasip etsin inşallah sormak istediğiniz bişey varsa yazabilirsiniz