Sezen01 Arkadaşlar kuzenim daha dün doğum yaptı ve sütünün gelmediğini söylüyor bebek sürekli ağlıyor var mi bir önerisi olan sürekli kuzenim de ağlıyor mama vermek istemiyorum diye bir çözüm öneriniz varsa ne olur söyleyin yardıma ihtiyacımız var
Pamuk Sezen01 Süt gelmiyor madem bebeğin sarılık olmaması adına mama vermesi bebeğin beslenmesi gerek.Yazik bebekte ağlıyormuş neden direniyorki.Simdilik mama versin elbette süt bir şekilde gelir.
laviniamom01 Sezen01 göğüsünü sabun ve sıcak su ile 10 dakika masaj yaparak yıkasın bulgur pilavı ve soğan yesin
Yazmelegi_ Sezen01 sıcak su ile göğüse masaj yapsın bulgur pilavı Tahin helvası Marul kuru incir yesin
Siyah_inci Sezen01 bebek emdikçe gelir sütü ama ilk zamanlarda mama takviyesi olabilir anne sütünü artıran emziren anne çayları var onları denesin bence
Sezen01 Pamuk yok direnmiyor zaten acile gitti verecek mama kız vermem demiyor ki ben süt gelmesi yapılan annelerce bir yöntem var mı diye sormak istedim
denizom Sezen01 nasıl yani aç bebeğe mama vermiyor mu kuzeniniz ? Süt elbet gelecek hemen gelmiyor ki çoğu insanın. Yazık bebeği ağlatmasın. Sarılık olur. Tahin falan tüketsin. Bestlak alsın.
Sezen01 denizom ay saçmalamayın bir anne nasıl beneğine mama vermez ya sadece ikinci günü doğum da kız süt gelmediği için üzülüyor tabiki mama verecek ama biz meme aktif olsun istiyoruz neticede anne sütü kadar faydalı ne var ki
denizom Sezen01 sen saçmalama asıl. Yazdığından o şekilde anlam çıkıyor. Önce açıklamanı oku sonra tepki göster.