Kızlar erken doğum riskim var 🥺 daha 31+3 günlük oğlum. Bugün ciğer geliştirici iğne yaptırdım. 1 gece acil servisde yattım. Bebeğimin kalp atımı hareketleri normal benimde az bişey sancım çıktı nstdede idrar tahlili kan tahlili bunlarda normal çıkmış. Konuya gelelim ki benim suyum birden gelmiyor 🥺🤦🏻♀️ azar azar sızıntı şeklinde geliyor. Ben hastaneden cikisimi yaptım doktor erken doğum olucağı kesin dedi. 😥 ayrıca bugün kahve katı kivamlı akıntı geldi bunun Nişan olduğunu düşünüyorum doktor normal dedi gelmesine. Açıklığım 1 parmak yani 2 cmdi. Sonradan çok kez baktılar hala aynıydı. Onun için antibiyotik ilaç verdi. Enfeksiyon kapmamak adına. Şimdi size sorum şu suyun birden gelmesinimi bekliyim? Şuan sancım çok az yani evde beklesem bir sorun olurmu uykudan uyandım baktim yine sizmis ama sancı çok çok az. Başına gelenler neler yaptılar ilk gebeliğim oldukça tecrubesizim 🥺 bu arada suyum sızdıktan sonra doktorum ultrasonda bakıp suyu gayet normal dedi. Hatta bugün bile çıkış yaparken yine normal dedi. Fakat bildiğiniz bacaklarimdan damla damla sızıyor 🤷🏻♀️