Canan-dilan Arkadaşlar bu gün folikasit. Bitti 10 . Haftadaym tekrardan akıp başlasam mı acaba sizler kaçıncı haftaya kdr kullandnz?
Sedefdinc Haftada doktora gittiğimde artık onu değiştirelim dedi 13 e kadar kullandım ama bence sen al tekrar kullan doktor bıtak diyene kadar
Bedisperk Bzkrt1 12. Haftaya kadar kullanılmasını söylüyor genelde doktorlar bende 12 haftam bittikten sonra doktorumun söylemesi üzerine bıraktım. Doktorunuz bırakın demediği sürece kullanmaya devam edin derim ben😌
Sevvalerdmm Haftaya girdim hâlâ bırak demedi biraz daha devam ediyoruz folik asitlere dedi artı demir hapı da kullanıyorum
blogmomies Canan-dilan Ben 9. Haftadayım ve folik asit 2 tane kaldı sadece . Doktor artık buna geçeceğiz diyerek başka bişey aldırdı. Her doktor farklı olabilir ama yine de ne olduğunu atayım size. Eczaneden aldım ben tabiki sadece göstermek için link olarak koydum. https://www.akakce.com/vitamin-mineral/en-ucuz-ocean-mummy-30-kapsul-fiyati,95013774.html
Meryemtolga Canan-dilan genel olarak 12. Haftaya kadar kullandiriliy0 12. Hafta dahil. 12 den sonra başka takviyeler veriliyor bence al kullan tabiki doktorun aksi birşey soylemediyse