songul_21 Çok kararsız kaldım 🥲 mobilya beşikler çok güzel ama hem çok pahalılar (iki tane olması lazım) hem yerim yeter mi bilmiyorum siz ne tavsiye edersiniz?
nimetemucin05 songul_21 valla aşkım kiracıyim biraz da bu bu yüzden oda yapmadım park beşik aldık yanımdan ayiracagim zaman içeri odaya koyarım diye düşünüyorum şimdi oda yapsam hem fiyatlar uçuk hemde kiraciyim dediğim gibi zaten park besiklerde 4 5 yaşına kadar rahatlıkla yatiyolar🤷♀️
MerveTeyze songul_21 bin kişiye sorduk arama kısmına da yaz anne yanı park yatak çıkacak yorumların %80 i
_banuu0 songul_21 kesinlikle park beşik. Mobilya beşikler evet çok güzel duruyor ama uzun vadede kullanamazsın park beşik aldım prego Miami çok kullanışlı özelliklerine bakmanı tavsiye ederim ☺️
Elzsy2023 Bence park yatak. Kolay katlama ile Seyahate, tatile vs giderken taşıma açısındanda çok uygun. Çok para vermenize gerekte yok. Ben çok memnunum. Bebeğimde rahat eder inş :)