Zeuger34 Merhaba kızlar 5+5 haftalık gebeyim aşırı derecede mide bulantım ve mide ağrım oluyor hiç birşey yiyemiyorum sizde de böyle mi ne tavsiye edersiniz?
songul_21 Zeuger34 biz 10 haftalık olduk 🥲 bende aynıyım suyu bile korkarak içiyorum. 3 gün hastanede yattım kusmaktan. Prilam kullanıyorum kesmiyor evet ama şimdi günde 3 4 kere falan kusuyorum. Geçer inşallah 🩷
Songul-songul Zeuger34 benmde mide bulantım çok var 11 haftadayım kusmam çok var ama kusamıyorum prilam kullanınca dahs iyi hissediyorm kendimi
Esrchn14 Bende 9 haftaligim aynı durumdan muzdaribim , prilam kullanıyorum. Bir gün arayla kullandığında biraz daha faydasını görüyorum isterseniz öyle deneyin