233 Merhaba kızlar 37+2 deyim kızımızı bekliyoruz şu son 2-3 gündür kasığımda ağrı oluyor ağrıdan ziyade kemiğim kırılacak gibi acıyor acaba bu doğum belirtisi mi veya çatı açılma belirtisi mi tecrübeli olanlardan cevap bekliyorum 🤗