Zeymerr Merhaba güzel anneler nasıl bi başlık atayım bilemedim bu sıcaklarda nasıl uyuyorsunuz ya 38+1 olduk yatağa yatasım yok kavuruyor vantilatör açsam bu sefer uyuyakalınca çarpar diye korkuyorum 🤦🏻♀️
Melekilgn Zeymerr valla yansanda pişsende ne vantilatörü aç uyurken nede ceryan yapacak şekilde kapı pencereyi 1 haftadır gribim antibiyotik verdiler yan etki yaptı başıma gelmeyen kalmadı gebeyken ilaç vermiyorlar burun tıkanıklığı için sprey bile vermediler 🤧
Vaveylaanur Zeymerr valla vantilatorle duruyorum direkt vurmuyo yukari bakiyo bazen kalkip elimizi yuzumu yikayip yatiyorum iste 1 2 saat anca uyuyorum okadar😁
Zeymerr aaallegraa Nur_b Vaveylaanur Çok fena valla uyumak istiyorum şurda az kaldı az daha uyim diyorum ama bu sefer sıcaklar izin vermiyor😅
Zeymerr Beyza55- benim balkonumda sıkıntı karşı binalar yakın ve 1. Kat otursamda şort atlet oturamayacağım için oda mümkün değil🤦🏻♀️
Ayshe19 Zeymerr bende aynıyım şuan yanıyorum yatakta resmen fan var onu açıyorum hiç kapatmıyorum valla hep önündeyim sabah akşam hasta olmadım şimdiye kadar onu açmasam mahvolurum tansiyonum düşüyorsıcaktan
Zeymerr Ayshe19 bende baktım olmuyo vantilatörü açtım gece illa wc kalkcam uyuya kalsamda kapatırım artık ozaman napim 🤷🏻♀️😅
Beyza55- Zeymerr valla inanılmaz bir tuvalet sorunum var sürekli tuvaletim var gibi istesem de uyuyamıyorum
Zeymerr Beyza55- Allah kolaylık versin o bazı geceler bendede oluyor en son sırtıma yastığı toplayıp yqrı oturur pozisyonda uyuyorum
guzelanne01_ Zeymerr ya zaten kışın depremle soğukla baş etmeye çalıştık maraşta şuan oğlum doğdu 2 aylığız ama sıcaklardan maffolduk