Selam herkese,
5 sene sonunda tüp bebek tedavisi ile biricik kızımıza kavuştuk. Kızımız 2-3 yaşına gelince bir bebek daha düşünürüz diyoduk. Ozamana kadar kızımıza verelim bütün ilgiyi diye düşündük. Fakat hiç planlamadan şimdi hamile olduğumu öğrendim. Kızım daha 15 aylık. tabiki sevinirim bir daha evladımız olunca Allahımdan gelen bir mucize olur fakat içimde bi üzüntü var sanki kızıma haksızlık yapıyormuşum gibi sanki onunla geçirebileceğimiz vaktinden çalıyormuşum gibi. Daha kızıma tam doyamadan ona vereceğim bütün ilgiyi çalıyormuşum gibi. Kızımla ilgilenmediğim her saniye şuan aklıma geliyo ve keşke her saniyemde ilgilenseydim doya doya geçirseydim diyorum.
Bilmiyorum çok tuaf bi his var içimde anlatılmayacak bir his ve ben bu hissi aşamıyorum. Napcam😢😞