Hilallf canım çok yavaş şekilde parmağınla itince azıcık hemen kayıyor o içeri kendin yönlendirip yapsan senin için daha iyi olur kasılmazsın. Ama hiç olmuyorsa ağızdan al ben iki taraflı da kullandım aylarca. Bebeğe hiçbir zararı yok tek farkı alttan aldığında yan etkisinin pek olmaması. Ağızdan aldığında yan etkilerinin anneyi biraz daha etkilemesi o kadar bebeğe yine zararı yok. Tamamen bünye meselesi hiç sorun yapıp kasma kendini bu konuda. Sağlıkla sıhhatle kucakla bebeğini inşallah 🙏🏻