Nur_b Kızlar bacaklarım çok ağrıyor internetten arastırdım siyatik sinir ağrısı olarak geçiyor ilaç içmek istemiyorum ama asla rahat değilim dayanamıyorum sabah 1 tane parol içtim şimdi yine içsem bi sorun olur mu sizce
Cansuu55 Nur_b normalde doktorlar gebelikte 3 parol içmenin bir sakıncası olmadığını söylüyorlar ama her gebelik ayrı siz doktorunuza sorun bence , ben sormadan hiç bişey içmedim 😊
Nur_b Cansuu55 bebisim baya büyüdü 37+6 kayınvalidem falan bişey olmaz arveles vs bile icebilirsin son haftalarda bisey olmuyo dedi ama tabikide onlardan icmemm. Parola bisey olmuyor diye sabahta ictim ağrıdan geberiyorum 😢
SuheylaCihan İç canım hiçbir şry olmaz. Gümde 4 keteye akdar içebilirsin. O ağrı dayanılmaz bir şey yatsan yatamaz otursan oturamazsın
SuheylaCihan Sudemude aa bunu ubutmuşum evet. Doktor ağrım olduğu zamanlarda kramplar falan günde 2 kwre iç demişti
Sudemude SuheylaCihan benım cok kramp oluyodu günde 2 kez iciyorum artık eskisi kadr yok cok nadir oluyor