Hamzannannesi Testte hamile çıktım, 2 . Gebeliğim 4 yaşında oğlum var ama daha doktora gitmedim 6 +4 günlük gözüküyor uygulamada acaba sıkıntı olur mu memletteyim diye gitmedim dönünce giderim nasıl olsa diye folik asit kullanıyorum