34 haftalık gebeyim hanımlar ikinci gebeliğim oğluma hamile iken oğlum da aşırı harektliydi okadar ki karnımı yatıp çıkacağını düşünürdüm ama canım uyanmazdı dışardan izlerdim şimdi sorum şu ikinci gebeliğim kız bebek bekliyoruz ve aşırı derecede rahatsız oluyorum canım yanıyor hareket ettiğinde sanki içimden kırt kırt kırt ediyor dışarıdan da belli oluyor bariz yani sorum şu ikinci gebeliğim olduğu için mi çok fazla hissediyorum bazen çığlık attığım oluyor benimle aynı şeyleri yaşayan varmı aranızda