Edaturhsn Merhaba kızlar 30. Haftama girdim dirseklerim kollarım bir haftadır kaşınıyor derim döküldü gibi oldu anlayamadım yaşayan varmı doktor kontrolüme daha 10 gün var nemlendirici sürüyorum fayda etmedi başına gelen varmı ciddi birşey çıkmaz umarım
Busrasaygi Edaturhsn merhaba hamilelikte kaşıntı önemli 10 gün beklemeden doktora gidin bence. Yakın bir tanıdığım yaşadı aynısını kan tahlili vermişti. İlerlememesi gereken bir durum. Doktorunuzu arayıp sorun bence 😌
Birrrcan Edaturhsn merhaba bende on gündür feci kaşınıyorum ne yapsam geçmiyor en son dün kan verdim çok şükür temiz çıktı sonuçlar kolestazdan korkuyordum. Ama degilmis. Gece yatağa girdim mi başlıyor sabaha kadar derim kaşınmaktan mahvoluyor
melekmommm Edaturhsn ay bende 16 haftamdan 26 kadar kaşındım her şeyim normal çıkıyordu doktor çatlak oluyor vucüt geriliyor o yüzden dedi. Gerçekten de aşırı çatladım ve artık kaşınmıyorum 🤦🏻♀️
Busrasaygi Edaturhsn evet beklemeyin derim bende bir şey çıkmasa bile içiniz rahatlamış olur. İnşallah en kısa zamanda kesilir kaşıntınız geçmiş olsun 🙏🏼🙏🏼
Ertbus Merhabalar aynı sorunu bende yaşadım aşırı derecede bacaklarım popo ve karnımın en alt kısmında oluştu kaşıya kaşıya neredeyse yırtacaktım bacaklarımı sağlık ocagndaki doktorum krem yazdı onu sürdüm geçti çok şükür