nimetemucin05 berivan11- doktor kan değerlerime baktı ve sorun olmadığını söyledi bende yaptirmadim🤷♀️
Deletedmom_053 berivan11- bende aynı soruyu sordum doktorum yaptırmamı önerdi reçete yazdı 75 ml hastanede yaptırıcam karar verdim bebege geçebilir şekerimiz varsa içimde şüphe olcagına yaptırıp önlem almaya karar verdim eğer çıkarsa🙂
Mavisim3457 berivan11- Bende su fazlalığı vardı doktor önerdi yaptırdım. Şeker çıkmadı. Zaten doktor demeseydi de yaptırırdım eşimin ailesinde şeker hastalığı genetik zaten.