Selam hanımlar 17. Haftamizdayiz ve hala cinsiyetiniz net değil her seferinde doktorum kıza benzetiyor ama %100 değil diyor. İki oğlum var ikisininde cinsiyetini 13. Haftada kessin olarak öğrenmiştim. Nazlı çıktı bu biraz . Benimle ayni durumu yaşayaniniz var mı