Selcan21 Doğurdum kızlar çok şükür ikinci kez anne olmak hem güzel hemde zormuş diğer evladını da arkanda bırakıp gitmek ama herşeye rağmen cok güzel annelik sormak istedikleriniz merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz?☺️😅
3Tospikannesi Selcan21 Rabbim 2 evladını da sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah darısı @1melekannesi3858 & @Ulvana ve bana olsun inşallah ❤ Kaç haftalıktı kaç kg doğdu 😊
Eymenbaby Selcan21 Allah uzun ömürler versin 🤲 sezerysn mi normal mi acaba normalse eğer ikinci doğum nasıl ilerledi dikiş kesi vs var mi ilkine göre kaç saatte oldu 😄 biraz fazla soru sordum ama 😬
Sena00 Selcan21 hayırlı olsun sağlıkla büyüsün benimde nasip olursa ikinci doğumum olacak ilkinde aşırı dikişim vardı inşllah bunda olmaz sizin varmı dikişiniz acaba
Selcan21 3Tospikannesi sağolun çok teşekkür ederim İnşallah sizlerde biran önce kavuşursunuz 38+2 gündü 3.500 kilo doğdu.
Selcan21 Eymenbaby sağolun ☺️ Normal doğum oldu açılmam iyiydi 5.6 cm açıklığım vardı gittiğimde biraz suniyle hizlandirdilar 1.2 saat sonra doğum yaptım hızlı oldu dikisim malesef ki var doğumum zor oldu Zorlandım baya o yüzden yani bu tamamen size bağlı siz ne kadar zorlaştırırsanız o kadar zor oluyor ama çok şükür sağlıklı şekilde kucağıma aldım darısı sizlere.
kaynanasever Selcan21 ikincisi kolay diyolar siz neden zorlandınız bebegin kilosundan dolayı falan mı etkilendiniz . Benimki de bu hafta gittim 3600 dediler moralim bozuldu daha kilo almadan doğurmak lazım ikinci doğum yapacağım bende inşallah normal olarak ama bakalım 🥴
Selcan21 kaynanasever ikincisi evet kolay açılma olarak iyi ilerledi ama doğumum zor oldu kilodan kaynaklı olduğunu düşünüyorum ebe aslında yine iyi yapabilirdin kendin zorlaştırdın dedi biraz zorlaştırmış olabilirim sakın kalıp o süreci güzel idare edebilirdim ama acı eşiğim yüksek herhalde.