gurbetcianne97 Aysnrclk göbeğin sana büyümüş gibi gelebilir bi tık ama adet olmadığın için tamamen şişkinlikten ve gazdan dolayı oluyor o göbek. Zamanla sönüyo sonrasından usul usul büyüyo
Mnos-332 momlife10 bende 7.haftama girdim perşembe günü gidecem keseyi görmüştük ama bebek yoktu inşallah görürüz ama kendimi değişik hissediyorum hamilelik belirtilerim azaldı gibi