Kvser diğer arkadaşların önerdiği doktorların adını da çok duyuyorum hemen hemen hastanedeki her doktor ilgili zaten Süleyman arslan için dediğim gbi çok bekleme süresi oluyor o kadar kalabalık ki sanki devlet hastanesi yani kapısı çok tutulan bir doktor memnunum ayrıca doğum çok iyi geçmişti benm o yüzden yine tercih ettim. Sakinliğini seviyorum doktorun yani konuşması ile seni rahatlatan bir tavrı var.