Sanathanim Merhaba,yok hayır bende alerji belirtisi kaşıntı ve isilik gibi sivilcelenme olmuştu vücudumda ama ağrı, ellerinizi sıkamamanız daha çok gebelik ödeminden kaynaklı olabilir ben de ilk gebeliğimde yaşamıştım,çoğu gebe yaşıyor hatta.Fakat tabi ileri dereceyse bi doktorunuz ile görüşün derim