Zeynepsyhn Kızlar 38 haftalık hamileyim ve aşırı derece son bir haftadır aşağıda rahmimde bıçak batması hissediyorum sizde de oluyor mu?
bulmusnesrin20 Zeynepsyhn 35 olucam cuma günü bugün bende de başladı bıçak batıyor sanki alt tarafıma o kadar canım yandı ki anlatamam perşembe kontrolüm var kesinlikle sorucam
Oznurkocuk Zeynepsyhn ben de 38 haftalık hamileyim bende de oluyor bebek Rahime baskı uyguluyor ondan oluyor sanırsam
Tucemsiiii Zeynepsyhn evet oluyor ve ani bir can yakması oluyor ayaktaysam bacaklarımla baskı yapmak durumunda kalıyorum 🥺
Zeynepsyhn Oznurkocuk Yarın kontrolüm var kesinlikle soracam çok zorlanıyorum olduğum yerde öylece kalıyorum kitleniyorum
Zeynepsyhn bulmusnesrin20 Doktorum randevu bulamazsan acilden giriş yaparsın dedi bende yanına gitmek yerine acilde kontrol yaptırdım acildeki doktor da ayrı bir uyuz çıktı bıçak patlamalarım var dedim randevu alır doktoruna sorarsın dedi burası acil dedi
bulmusnesrin20 Zeynepsyhn Canım çatı kemikleri genişlemeye başlıyormuş doğum yaklaştıkça bu da kendini ağrı veya iğne batması şeklinde belli edermiş doktorum böyle söyledi 😊
Mervesnck bulmusnesrin20 31 haftadayim suan bunun acisini cekiyorum bende doktora gitmeliyiyim diye dusunuyordum bu cevabinizi gordum ☺️
Mineklc Mervesnck benimde 30 dan beri var nerdeyse özellikle yatar pozisyondan kalkıyorsam yada yatarken sağa sola dönerken ama baskı yapıyormuş bebek doktorum normal dedi