Kızlar çok çok özür diliyorum öncelikle böyle bi soru sorduğum için . Doğum öncesi riskim olduğu için ağdaya gidemedim sezeryana girmeden önce de jilet yaptırdılar . Dikiş yerime dokunmaya bile Korkuyorum sizler o bölgenin temizliğini nasıl yaptınız ne kadar süre sonra ağdaya gittiniz veya jiletle aldınız ? Doktoruma sormayı unuttum şuan soramıyorum da dikiş yerimde çıktı rahatsız ediyor. Doğum yapalı 22 gün oldu aydınlatırsanız çok sevinirim