Dmrlsri çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz ve tavsiyeleriniz için, zaten 21inde doktor randevumuz var, eşime de söyledim, o da gereksiz endişelendiğimi düşünüyor, çok yorgunduk turda, 10 gün Karadeniz neminde dolaştık, her gün 10 saatin üzerinde otobüs yolculuğu, dönüşümüz 24 saat otobüs yolculuğuyla oldu, sanırım çok fazla risk almışız. Ben yatıp dinleneyim dediğiniz gibi, bol bol da dua ediyorum, Allah hepimizin yavrusunu korusun.