Pamuk işin komiği de 16.00 sıralarında tahlil verdim tahlili alan hemşire hatta idrar icin gideceğim sırada “çabuk ol gidicez birazdan ertesi güne kalır” falan dedi hiç anlayamadığım bir şekilde :d sonra yetiştim aldılar tahlilleri tamam gönderiyoruz dediler. çıktıktan sonra eşime esprisine “inşallah çöpe atmazlar tahlilleri son dk geldim diye bi triplerdeydi çalışanlar” falan dedim güldük. sanırım gerçek oldu :d