Yumurtma günüm 5 ağustostu o günleri değerlendirdik adetime 4 gün kala dayanamayıp 14 ağustosta kan verdim ama sonuç 0,1😔 gebelik olsaydı azda olsa bi yükselme olur diye düşünüyorum ama yinede sormak istedim 4 gün kala beta böyle çıkıp adet geçtikten sonra hamile kaldığını öğrenen oldu mu acaba çok moralim bozuldu kasık ve sırt ağrılarım olunca hamileyim sanmıştım😔😔