2018istanbul Merhaba! Arkadaşlar feyza3352 lohusa pijaması alan var mı acaba aranızda ürün internette göründüğü gibi mi memnun kaldınız mı
MlkArsln 2018istanbul merhaba daha yeni siparis verdim önümüzdeki hafta ici elimde olur gelince yazarım size 😊
kdrt 2018istanbul bende 2 gün önce sipariş verdim de Kargo şirketi 2 gündür bekletiyor yarın getireceklermiş gelsin söylerim size ☺️
kdrt 2018istanbul canım az önce geldi kargom, gayet güzel internette nasıl gördüysem öyle, bedeni de tam oldu sadece bana kolları ve paçası uzun geldi yıkayıp tekrar deneyeceğim çekmezse terzide hallettiririm ☺️
Amyleec Bu ürünü almak bana mantıklı gelmedi aynı fiyata hem şık bir üçlü set hem de normal pamuklu üstü düğmeli bir pijama takimi aldım, tabi benim aldığım sabahlikli takımın sabahligi polar değildi özellikle polar istiyorsanız bilemem
MlkArsln 2018istanbul instagram da zerrebebe diye bi sayfadan siparis ettm her zmn 225 tl ydi 2 3 gundur 145 tl yaziyodu hemen siparis ettim bugun geldi ve cok guzel yani ben memnun kaldim
Deletedmom58 Tesettürlüler için önerebileceğiniz Lohusa takımı varmı? Baktıklarımın çoğunun yakasının maşşallahı var 😂 Pierre cardinden baktım en kafama yatan o oldu ama kararsızım. Sade ve rahat olmasını istiyorum🤦🏻♀️ Şöyle kenarda bekliim tavsiyelerinizi 🤗
2018istanbul MlkArsln ben de almak istiyorum da bugün çarşıya gittim aynı model göremedim poları çok kalın mı diye bakim deneyip alım bedenini demiştim 🙄 poları nasıl kalın mı ince mi ?aslında Feyza’nın kadife 3 lü takımını beğenmiştim o da stoklarda Yok çarşıda da sadece s bedeni vardı
MlkArsln 2018istanbul polari yumuş yumus gayet güzel asiri kalin degil ince de degil pijama takimi da oyle ince degil ideal yalniz kol ve omuz kisimlarindaki dantel kisim astarsiz yalnizca orasi dantelli oldugu icin ve astarsiz oldugundan ince o da bi şıklık katmış tabi ki
2018istanbul MlkArsln sonun da ben de siparişimi verdim m beden bakalım inş bedeni de olur 🤗 fiyatı da normale göre güzel inmiş bazı yerlerde hala yüksek fiyatı 😊
2018istanbul MlkArsln kargom geldi🤗 beğendim ben de gayet güzel oldu teşekkür ederim poları kaba değil dediğiniz gibi yumuş yumuş pembesi de tatlı👍