Meliksah1453 Kizlar iyi geceler kız kardeşimin kolunda böyle birşey oluştu git gide büyüyor. Hastahanelerde randevu yok ve acilde bişey diyememiş .
Nzlcncncn Meliksah1453 ne randevusu be gitsin gündüz erkenden buna hangi doktor bakmaz ki. Bakmazsa da başhekime çıksın yazık günah belki bekledikçe kötü olacak. Ay tövbe sinirlerim bozuldu geçmiş olsun çok
Bulbulyuvasi Meliksah1453 böcek mi ısırdı acaba? Çok kötü görünüyor yoğurt sürün isterseiz geçmiş olsun
Ayse321 Meliksah1453 bence kıl dönmesi çünkü benim Bi tanıdığımın aynı böyle kalcasnda çıkmıştı aynı busekildi kanıyordu iltihap akiyodu küçük Bi operasyonla halletmislerdi hastane de genel cerrah
Meliksah1453 Nzlcncncn yarın sabah erkenden gidecek cildiyeye sıra alamazsa da kendimi içeri atarım diyo