irem10 Slnaycn normalde açlık sekerinize hamilelikte baktirmadiniz mi peki, baktirdiysaniz o zaman kaçtı
Aysegul_my Banada 75lik yapıldi ama cok sekerliydi o yaaa zorla içtim açlık 90 çıkmış ilk saat 190 çıkmış 2. Saat 101 cıkmış dahiliyeye yönlendirdi daha gidemedim ama bakalim oda ne dicekse ama evde kendim diyet yapıyorum
Ebebe Aysegul_my ben de aynı testten oldum sizle ilk saat referansı 200 ikinci saat 140. Ee sizin iyi gibi gözüküyor sanki değerleri gecmemissiniz
Slnaycn irem10 baktırdım canım sürekli baktırıyorum o normal çıkıyor. 70-80 aralığında çıkıyor. Şeker daha çıkmadı ama idrar çıkmış keton değerim yüksek oda şeker hastalarında bu şekilde oluyormuş muhtemelen yine şeker yüksek çıkacak 😔
irem10 Slnaycn ben yükleme yaptirmadjm çok kararsızım bir profesör de açlık tokluk şekerine bakfikr sadce dedi bı doktorum şeker yüklemeso dedi bilemedim
Sumeyyealts Bende bugun takip yaptım cihazla açlık 65 tokluk 1. Saat 95 2. Saat 94 çıktı şeker yüklemesi yaptırmak istemediğim için kendim takip ediyorum şimdilik 18. Haftadayım
Slnaycn irem10 ben varsa eğer önlem alman için yaptırmak gerektiğini düşünüyorum ama tabiki karar senin ve doktorunun 🌸