Fatma1- Kızlar bu şeker ölçüm cihazını kullanan varmı? Ben şekerimi ölçüyorum 55-80 arası çıkıyor hep. Sorun bende mi makinede mi
Adileklkn98 Fatma1- bende kullanıyorum açlık 80 90 tokluk bazen 90 135 arası çıkıyor ben de yeni aldım
e_minekyl Fatma1- 55 düşük bı değer dikkat edin ben optima kullandım 6 ayda bozuldu yüksek çıkıyo diye gittim doktora cihaz yüksek ölçüyormus sağlık ocağı da kan verin isterseniz o anda cihazı da götürüp ölçüm yapın ben öyle yaptım cihaz yanlış dediler
Fatma1- Adileklkn98 bizde bu cihaz vardı hiç kullanılmadı değiştim bende içindeki pili şuanda. eşim ölçüyor mesela 115 falan çıkıyor şeker yok onda. Ama benim çok düşük çıkıyor hep
Fatma1- Adileklkn98 bazen beni çok halsiz yapıyor gözlerim kapanıyor ama genel olarak 55-60 olduğunda çok hayatımı etkilemiyor etkilemesi gerekirken
Fatma1- e_minekyl benimde ilk zaman yüksek ölçüyordu o kan alma çubuklarının tarihi geçmiş ondan öyle ölçüyormuş yeni aldık şimdi de düşük çıkıyor
Emirnokta Benim iki makinam var optima yüksek olcuyo diğerine göre .kalbim pır pır atiyo sekerim dusuyo anlıyorum ama optima 115 normal olcuyo diğeri 86 iken
Fatma1- Emirnokta herkes de aynı olmuyor mu acaba. Benim zaten 60 çıkıyor bu yüksek hali olamaz. Diğer makinenin ismi ne