momlife10 beklemekte fayda var sonucda sana bı zararı olmuyor son ana kadar ama aşırı zor boş gebelik ben kürtaj olduğum gün hastaneye çok zor yetiştim ağrıdan ölecektim ama 1 serum taktılar sabaha kadar hiçbirseyim kalmadı sonra kürtaja alındım aşırı kanaman oluyor ama korkma boş gebelikse değilse zaten kendini belli eder bide ben boş gebelik olduğunu en başından hissediyordum kendimi bı anne olarak görmüyordum😕