Efemomlife13 Ben 26 da yaşadım onu şimdi 30 olduk sayılır. Sertleşme, ağrı, toplanma, hareket ederken sıkıntı yaşıyordum özellikle gece sağa sola dönmek canımı acıtıyordu zordu. Kontrole gittim içim rahat etmedi. Muayene oldum herşey yolundaydı 2-3 gün daha devam etti o şekilde sonra geçti birdaha olmadı