mbetuly ilk zamanlar bende oyle sandim taki tekmelerini hissetmeye baslayana kadar hamile olmasanizda o nabiz gibi pit pit atmasi oluyo kalp atisi ilerleyen zamanlarda steteskopla duyuluyomus ama elle imkansiz insallah hareketlerini bi an once hissedersiniz cok guzel duygu :)