Aysegul_my Cinsiyettendir büyük bi ihtimal bende oğluma hamile iken 6. Ayda karnım ben burdayım diyodu saklayamıcak şekilde şuan ikinci hamileliğim 7. Aya giriyoruz kızım olucak inş daha karnım yok gibi cok az var gören hani nerde karnın diyolar
peksimetya Nadejda22 aynı düşüncelere ben de kapılmıştım ki 2.muayeneye gittiğimde rahatladım. Hatta hocam 2 aylık bebek karnı değil bu niye böyle dedim. Yediklerine içtijlerinendaha da dikkat et demek ki şişkinlik yapıyor dedi 😅 sabahları kuş gibi uyanıyorum kahvaltıdan sonra dediğiniz gibi 5 aylık varım ilk hamileliğimde böyle değildim 🤣
Nadejda22 peksimetya sabahları pek dikkat etmedim 2 yaşında oğlum var ona koşmaktan bazen hamile olduğumu unutuyorum 😅