Ben ilk kızımda belden iğne yaptırdım şimdi de 2 ci kızıma hamileyim yine belden iğne ile sezeryan olacağım hiç korkmayın hiç bir şey anlamıyorsunuz bile o kadar hızlı oluyor ki bir de bakıyorsunuz bebeğiniz size bakıyor ama o nasıl güzel bir hiss.💗İnşallah sag salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi