nurmutut Merhaba bugün bebek arabası baktık mamas papas beğendim ama kararsız kaldım biraz pahalı geldi sizce kızlar, hiç duyan kullanan varmı?
OptOzen Ben aldım henüz kullanmadım ama. Çok beğenerek aldım :) istediğim özellikleride içinde barındırıyordu. Hangi modeli baktınız siz?