Twobabysmom doğum başladığında suyun içine konuluyor canım o açıldıkça seninde açılman oluyormuş meryem suresi birde Felak, Nas, Elemneşrah, Fatiha ve Ayetel kürsi, surelerini okunuyor sancıyıda azaltıyormuş birde o sudan 1 bardak kadar içebilirsin ben ilk doğumumda yapmadım ama ikinci doğumum olucak denemeyi düşünüyorum herkez kolay olduğumu söylüyor