Arkadaşlar nekadar karnınız varda boyuna takılıyosunuz ben anlamıyorum bebek iri yada boyu uzun diye endişe edenleri açılan formları hiç mi okumuyosunuz milletin ne dertleri var rabbim yaratıyor işte kafanıza takcağınıza şükretmelisiniz bence. Sizin endişe etmeniz gereken boyu kilosu değil. Ense kalınlığı baş ölçümü ve haftası doktor normal diyorsa normaldir zaten eşiniz uzun siz uzun bebek kısa olsa nolcak yada eşiniz kısa siz kısasınız diye bebek kısa olsa nolucak. Daha doğmamış bebeklerin genetiğini araştırmaya başlıyosunuz. Yada açılan kilo formları sizinki kaç kilo gibi sorular neyi yarıştırıyoruz arkadaşlar burda ? Hepimizin tek duası hayırlısıyla vaktinde saatinde sağ sağlim kucağımıza alalım olmalı.