Merhaba anneler henüz 12+2 hamileyim bugün çok çarpıntım Olunca tansiyon ölçtüm 13/9 cikti bir süre ölçtüm 15 Olunca sağlık ocağına gittim 14 cıktı dr dinlen falan dedi stres yapma yarın kontrolum var tansiyon yine 13lerde sanırım ben streslendikçe çıkıyor.ilk gebeliğimde 22 den sonra ara ara tansiyonum çıkmıştı ama ilaç falan kullanmamıştım
.şu an aşırı panik oldum daha çok erken diye.tavsiye alabilirmiyim