Merhabalar size bi sorum olacak. Bu benim ikinci gebeliğim ilkinde malesef bebeğimin kalbi durdu ve kürtaj oldum. O zaman çok hevesliydik ve bebeğimizin beşiğini ve arabasını almıştık. Yalnız şimdi beşiğin rengini pek beğenmiyorum henüz açmadım kutusunda. Bu arada park yatak almıştım rengi gri ama sanki altın rengi ya da siyah daha hoş duruyor. Yaklaşık 6 7 ay oluyor sizce e bebeğe götürsem sadece renginden dolayı değişim yaparlar mı? Kutusunu hiç açmadım. Faturası da üzerinde yapışık şekilde duruyor zaten. Yine aynı hatayı yapıp daha ilk aylarda alışveriş yapmıcam ama en azından bikaç ay sonra beşiği değiştireyim diyorum