Kızlar şu anda baya bir mide bulantısı var baş ağrısı var kussam kusamiyorum bir garip oldum. Afedersiniz kabızlık yerini normale bıraktı bebişin hareketleri iyi bu arada. Uyuyup uyandığı saatleri takip ediyorum zaten sürekli şu an hickiriyor hatta. Ama ateş basıyor tüm vücudum yanıyor midem bulanıyor ay çok garip oldum ya 😅 Bu haftalar benim gibi olan var mı?