Hzzz ben de senin gibi düşünüyorum büyüdükçe alırım diye düşündüm ve az şey aldım hep. hiç giydirememektense bu şekilde gelişimine göre ilerlemek daha mantıklı geldi. Yaa bak bunlar güzelmiş üstüne renkli şekilli şukullu şeyler almaya bile gerek yok düz beyaz atlet bodyler var ya onlarla bile olur zaten evde olacağımız için☺️ Ayyy hadi hayırlı olsuuun ne oldu küçük beyin ismi acaba🤩