Beggg yenidoğan i ben 7 8 takım aldım fakat iki kere giymemistie benimki yaza denk geldiği içinde olabilir sürekli zıbınla duruyo çünkü zibina çoğunluk vermeni öneririm ama yenidoğan değil onların boynu vs dar oluyo 3 6 aya ağırlık vermeni öneririm şuan 2 aylihiz ve 3 6hata 9 aylık zibinlari 6 aylık takımları giydiriyorum biraz bol ama ideal gelişimi için önerilen de bol olması yönünde