elifsen Aynı durum yüzümde hiç tüylenme yoktu olanda sarıydı yinede bıyık bölgesine gitmiştim doğumdan sonra koyulaştı şuandada çok yok ama inanılmaz rahatsız ediyor komple lazere gitmiştim doğumdan önce aynı şekilde çıktı kolestezdan dolayı kortizonlu ilaç kullandım sanırım bu sebepten dolayı hormonlarım etkilendi ikinciye hamileyim bu da doğsun yine komple gideceğim inşallah 🙏🏻