36 haftalık hamileyim tansiyonum 4 5 gündür düşük hastaneye gittim serum taktırdım 2 serum taktı doktor ve hala düzelmedi yapacak başka şey yok güzelce dinlen dedi mide bulantım da arttı her akşam düzenli kusmaya başladım başınıza geldi mi bugün doktorum da randevum vardı söyledim tansiyon yüksekliğindeydi düşük olsun dedi