Evrem990 sizde kan uyuşmazlığı yok , eşiniz + siz - olsaydınız kan uyuşmazlığı olurdu . Benim - eşim + , kan uyuşmazlığım var , 28 de iğne oldum , bebek dogduktan sonra da onun kan grubu + ise bir daha iğne oluyorsun, ben onu da oldum . Bunun sebebi de - , + olan grubu kabul etmiyor , antikor üretiyor, yani bebek + olursa ikincide anne onu tehlike olarak algılıyor ve antikor üretiyor vücut , buda istenmeyen sonuçlara sebebp oluyor .