Deryalina- canım benim sana bir sağlıkçı olarak detaylı yazacağım oraya epizyo atılıyor ve dikiliyor yani kesi atılan yer orayı daraltma ameliyatı çok başka doğumda onu yapamazlar çünkü ne kadar genişlediğini doktor parmaklarını sokuyor ve sıkmanı istiyor ne kadar daralacağını o zaman ona göre belirliyor ve ameliyat ediyor eminim bu sayfada 3 5 tane normal doğurdum aynı diyenler olacaktır lütfen o annelerimiz kusura bakmasın ama kendi vucütlarını yeterince tanımıyor olabilirler oranın aynı olması imkansız çok netim bu konuda 1000 tane kadın doğum uzm.gidin bini de imkansız der doktor diyor genişliyor doğurmamış gibi olmaz diye çünkü bende tecrübe ettim asla ve asla doğurmamış gibi olmuyor. Birde mantıken esneme denen şey yana doğru oluyor değil mi karpuz büyüklüğünde oran açılıyor kesilen yerin dikilmesi ve o karpuz büyüklüğünde açılan genişliğin kapanması sence aynı mı olur lütfen bana güven ben doktora sormadan bu sayfadaki yorumlara göre normal doğum yaptım sağlıkçı olarak bile bile birde herkesin bünyesi farklıdır diye inan bu genişlik kalma meselesi bünye meselesi değil her yerim 2 haftada topladı oram 2,5 yıl oldu toplamadı