Günde 2 paket içiyordum bende öğrendiğim gibi bıraktım 34 haftalık olduk daha dün gece rüyamda yine sigara içiyordum 😂 Rabbim en kısa zamanda bırakmanızı nasip etsin inşallah , bir yenidoğan hemşiresi olarak söylüyorum ki sigara pişmanlıktır özellikle hamilelik ve emzirme döneminde 😔