Bir çocuğum var bu nasipse 2. Olucak ilk kez böyle bir şey yaşıyorum. Geçen ay denedik ilk yumurtlama günüme çok uzaktı neyse negatif çıkıyordu testler yoktuda zaten. Bu ay belirtimde var kasık ağrım var sabah yaptım ilk 3-4 dakikada çıktı baya belli gözle görülüyor. Kan verdim 1,20 çıktı. Şok oldum, regl günüme 6 gün var , kandan önce idrarda nasıl çıktı başına gelen varmı kızlar lütfen sadece başına gelenler yazsın yoksa zaten yoktur 🫶🏻