Mervecan1 Heyecanlimisiniz bu postt aguzel haberler verelim birbirimize inşallah heyecanla bekliyoruz
hayalim35 Mervecan1 İnş bnm bat 18 dün yaptım çoookk silik gözüktü belki de psikolojikmen oldu negatif die sonuçlandırdım 19 da yapacam inş bu ay isteyen herkese nasip olur
Kivircik01 Mervecan1 ay benim 16 ama bazen düzenli bazen düzensiz geliyor kasıl ağrım var ama 10 gündür ağrıyor adet belirtim de yok geçen perşembe kan verdim negatif diken üstünde bekliyorum 😂
Osman_rana_ 18bat bugün test yaptım negatif ama sonra test bi tuhaf oldu bozuktu herhalde ama ümidim yok
Cansuu2818 Benimde bat bugün halen adet olmadım normalde hep sabah olurdu test yapmak için bikaç gün bekleyeceğim ama nasıl bekleyeceğim bilmiyorum 😂
Zhdnl Benim bat 15 ti tık yok arkadaşlar akıntım var hatta ama testlerim de negatif çıkıyor pozitife döner mi acaba yumurtlama günüm 2 ağustostu
Cansuu2818 Benimde akıntım bar ama adet öncesi mi hamilelik mi bilemiyorum başka nasıl belirtileriniz var sizlerin
Zhdnl Cansuu2818 göğüs hassasiyetim var bi de karnım arada ağrıyor regl başlayacak gibi hissediyorum 😕
Mervecan1 Cansuu2818 şuan ben test yaptım ama çok hafif çizgi ya hayalet olarak görüyorum emin olamadim. Ama sanki böyle adet olucakmisim gibi hafif bir kasık ağrısı oluyo arada bı ama beyaz akıntım var . Göğüsler zaten dokunamiyorum.