Merhaba kızlar. Bebekler ilk doğduğunda çok bez değiştiriyormuşuz üstünde çok durmuyor dediler bana. Ben de indirimde olduğu için molfix 1 ve 2 numaradan sadece birer paket aldım. Pişik yapar mı yapmaz mı bilemediğim için stok yapmakta kararsızım açıkçası